Staropramen v nové kampani podpoří Dny českého piva

úterý, 4. září 2018, 12:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

V zářijové kampani zve Staropramen na Dny českého piva. Udává 30 důvodů, proč zajít do hospody.

Zdroj: MediaGuru.cz

Pivní značka Staropramen se rozhodla svou podzimní kampaň věnovat Dnům českého piva – oslavám národního nápoje, které již po šesté pořádá Český svaz pivovarů a sladoven. Do akce, jež se bude konat ve dnech 26. až 30. září, se zapojí kromě Staropramenu desítky dalších pivovarů. Cílem je především podpořit čepované pivo, jehož konzumace na českém trhu setrvale klesá – v loňském se tímto způsobem vypilo jen 38 % z celkové roční spotřeby piva. 

Smíchovský pivovar láká na Dny českého pivo kampaní, jež staví na 30 důvodech, proč by měli lidé zajít do své oblíbené hospody. K vidění bude po celé září v televizi, outdooru a na internetu. 

V televizním spotu vystupuje vedle Hynka Čermáka, který značku provází od loňského podzimu, i 14 zaměstnanců společnosti. „Ze strany zaměstnanců jsme zaznamenali až nečekaný zájem. Nemohli jsme bohužel vyjít vstříc všem, proto jsme vybírali napříč celou firmou od výroby až po kanceláře. Vidět tak můžete nejen sládky, ale i brand manažery nebo obchodní zástupce,“ přibližuje vznik spotu Petra Chovancová, brand manažerka značky Staropramen.  

Zaměstnanci se také zapojí do samotných oslav, konkrétně do slavnostního narážení soudků Extra chmelené 12, které proběhne 20. září v 18 vybraných hospodách. Zúčastní se toho i  generální ředitel Petr Kovařík či finanční ředitel Zdeněk Havlena. V těchto hospodách se budou také každý zářijový čtvrtek hrát hospodské hry jako prší nebo mariáš. 

Dny českého piva se však budou slavit celkem v 700 hospodách, které budou označeny POS materiály, včetně plakátů či kalendářů se 30 důvody, proč by měli lidé zajít do své hospody. Zde bude možné dát si smíchovské ležáky v čele s Extra chmelenou 12.

Dále budou oslavy probíhat také v samotném pivovaru, kde budou 22. září odpoledne prohlídky, živá hudba i hospodská atmosféra. Podpory se akci dostane i v retailu, kde bude možné soutěžit o pivní víkend v Praze. 

Pod kampaní je podepsána kreativní platforma Future Bakery. Produkci zajistila společnost Creative Embassy, režie se ujalo duo Wolfberg. O PR a digitál se stará agentura Dark Side. Za web je zodpovědná agentura Brainz. 

-stk-