
Zdroj: Czech News Center
Tituly deníku Blesk, nedělníku Nedělní Blesk a suplementu Blesk magazín TV se nejčastěji objevují v součtenosti s dalšími tištěnými periodiky. Ukazují to data výzkumu čtenosti Media projekt za první pololetí 2018. Vůbec nejčastější kombinace, která se u čtenářů vyskytuje, je deník Blesk a jeho nedělní vydání Nedělní Blesk. Čtenáři regionálního Deníku si nejčastěji jako druhý titul vybírají týdeník 5plus2, případně i deník MF Dnes. Čtenáři Aha! volí nejčastěji jako druhý titul Blesk. Častou kombinací k deníkům vytvářejí také týdeníky Rytmus života a Chvilka pro tebe.

Zdroj: Media projekt, 1+2Q/2018, Unie vydavatelů, ASMEA, Stem/Mark, Median, údaje v tis. osob
Z pohledu čtenářské loajality jsou na tom nejlépe programové televizní tituly. Podíl pravidelných a stálých čtenářů k celkové čtenosti v delším období u nich přesahuje 50 procent. Vyšší loajalitu mají i sportovní tituly, zpravodajské týdeníky a časopisy pro ženy.
Pokud jde o typ periodika, vykazují tituly zdarma (deníky i týdeníky) vyšší loajalitu než celostátní deníky a regionální deníky. Nejvyšší loajalitu mají podle výzkumu Media projekt suplementy.

Zdroj: Media projekt, 1+2Q/2018, Unie vydavatelů, ASMEA, Stem/Mark, Median

Zdroj: Media projekt, 1+2Q/2018, Unie vydavatelů, ASMEA, Stem/Mark, Median
-mav-