Under Armour se v ČR spojuje s Martinou Sáblíkovou

úterý, 4. září 2018, 07:40 Aktuality, Marketing MediaGuru

Ambasadorkou značky Under Armour se na českém trhu stala Martina Sáblíková.

Martina Sáblíková se stala ambasadorkou značky Under Armour, foto: MediaGuru.cz.

Martina Sáblíková se stala ambasadorkou značky Under Armour, foto: MediaGuru.cz.

Americká sportovní značka Under Armour začíná na českém trhu více investovat do marketingové komunikace. Pod hlavičkou společnosti BMMCR, jež je od počátku letošního roku jejím výhradním distributorem na českém a slovenském trhu, se spojuje s tváří rychlobruslařky Martiny Sáblíkové. 

Martina Sáblíková a spolu s ní i celý NowiS team začne propagovat značku na svých kombinézách. „Nejsme jen dodavatelem vybavení pro trénink, ale chceme podporovat celou sportovní disciplínu,“ uvedl k partnerství na dotaz MediaGuru.cz generální ředitel BMMCR Pavel Hynek s tím, že partnerství bude trvat minimálně do roku 2022, ve kterém se uskuteční XXIV. zimní olympijské hry.

Trojnásobná olympijská vítězka se navíc objeví v komunikaci značky na internetu, v tisku, outdooru i v místě prodeje. „Inspirujeme se globální komunikací, ale zároveň jsme do ní chtěli přidat lokální hrdinku,“ popsal Pavel Hynek.

Martina Sáblíková pro Under Armour, foto: Ondřech Pýcha

Martina Sáblíková pro Under Armour, foto: Ondřech Pýcha

Kromě Martiny Sáblíkové se Under Armour stala také partnerem tréninkové přípravy českého rappera a vicemistra ČR v thajském boxu Marpa, který se 27. prosince utká v O2 areně v boxu se svým slovenským hudebním protějškem Rytmusem. Dále značka spolupracuje se zápasníkem Tomášem Hronem nebo motokrosařem Petrem Pilátem.

Under Armour je v současnosti na českém trhu k dostání v obchodních sportovních řetězcích, jako je Sportisimo, A3 Sport, Urban Store, nebo v obchodech Queens či Bibloo. Od letošního roku také testuje spolu se značkou Puma formát dual brand prodejny.

Dále chce BMMCR rozšířit produktové nabídky značky Under Armour a zákaznický servis. V příštím roce by chtěla otevřít první monobrandovou prodejnu, uvažuje nejen o Praze, ale i dalších lokalitách. „Tzv. brand house nám umožní uvádět na český trh horké novinky i limitované kolekce, které se u  našich retailových partnerů neprodávají,“ dodal Pavel Hynek. 

-stk-