UPC startuje podzimní kampaň, nabízí 500 mega

úterý, 4. září 2018, 07:38 Aktuality, Reklama MediaGuru

UPC v podzimní kampani nabízí internetové připojení s rychlostí až 500 Mb/s a TV balíčkem.

Zdroj: Repro YT UPC.cz

Zdroj: Repro YT UPC.cz

Společnost UPC startuje 3. září svou podzimní kampaň se speciální nabídkou internetového připojení s rychlostí až 500 Mb/s, přes optickou síť a router Connect Box, i s TV balíčkem.

„Koncept podzimní kampaně je postavený na rodině, která potřebuje kvalitní internet pro všechny své členy a všechna připojená zařízení,“ popisuje Karel Smrž, ředitel pro značku a komunikaci v UPC Česká a Slovenská republika.

Kampaň, jež navazuje na komunikační platformu Happy Home, poběží v televizi, rádiu, outdooru, tisku a na internetu. V televizi bude nasazen půlminutový reklamní spot, který doplní kratší 15s verze.

Kreativní koncept vyvinula belgická agentura TBWA. Lokálně byla kampaň adaptována interním kreativním týmem UPC pod vedením Michala MIG Němečka.

-stk-