V náborové kampani pro dopravce účinkuje jako řidič Matonoha

neděle, 30. září 2018, 08:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Tomáš Matonoha ztvárňuje v kampani hrdinské postoje řidičů autobusů.

Tomáš Matonoha ve spotu Sdružení dopravních podniků ČR

Tomáš Matonoha ve spotu Sdružení dopravních podniků ČR

Agentura Saatchi & Saatchi ve spolupráci s kreativní produkční společností Yo'Mama připravily náborovou kampaň pro Sdružení dopravních podniků ČR. Potenciální uchazeče o práci řidičů autobusu oslovují skrze on-line videokampaň, ve které se objevuje herec Tomáš Matonoha.

Kampaň je určena pro dopravní podniky v osmi městech: Praze, Brně, Hradci Králové, Karlových Varech, Mariánských Lázních, Opavě, Pardubicích a Plzni. Potrvá celkem devět měsíců.

Kampaň ukazuje povolání řidiče jako záslužnou práci a samotné řidiče vykresluje jako „hrdiny všedních dní“. „Zvolili jsme stylizaci filmového traileru, který je divácky atraktivní a vtipně vykresluje řidiče nejen jako nějakého chlápka za volantem, ale jako hrdinu, který se každý den stará o naše pohodlí a bezpečí,“ vysvětluje Michal Kraus, předseda Sdružení dopravních podniků ČR.

-mav-