
Nová prodejna Žabky v Řevnicích v bytovém komplexu Corso Pod Lipami, pod kterým je podepsaná architektka Alena Šrámková, zdroj: Tesco.
Prodejní síť Žabka, která má v České republice 99 poboček, plánuje další expanzi. Každý rok počítá s otevřením čtyř až deseti nových prodejen, důležitá je pro ni především vhodná lokalita. „Chceme otvírat nové obchody jen tam, kde to dává smysl a zákazníci to ocení,” říká o plánech Radim Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka.
V září byla na ploše 140 m2 otevřena nová pobočka v Řevnicích u Prahy v jednom z pěti bytových domů projektu Corso Pod Lipami. Do konce roku by měly přibýt další dvě nové prodejny.

Interiér nové prodejny Žabka, zdroj: Tesco
Žabku provozuje od roku 2011 společnost Tesco Franchise Stores, jednotlivé obchody fungují ve formě franšízy. Zastoupení má především v Praze a Středočeském kraji, dále poté v dalších lokalitách Středních, Západních, Jižních či Severních Čech. „Formát malého kompaktního obchodu s širokou nabídkou služeb je v současnosti velmi žádaný, a to jak ze strany zákazníků, tak ze strany nových franšízantů,” dodává Radim Lunda.
Koncept Žabky staví především na dobré poloze, dlouhé otevírací době a širokém výběru produktů a služeb, včetně finančního servisu jako např. výběr hotovosti, placení složenek, vyzvednutí zásilek, dobíjení telefonního kreditu všech operátorů nebo prodej losů.
-stk-