Hobbymarket Bauhaus se rozhodl více rozvíjet své komunikační aktivity na YouTube. Ke správě svého videoobsahu si vybral agenturu In creative, jež od října nasadí prvních 14 variant šestivteřinových reklamních videí – bumperů, která cílí na širokou veřejnost. K tomu nasadí také klasická in-stream videa a TrueView video discovery.
„Společnost Bauhaus plánuje především zvýšit povědomí o značce v pěti lokalitách, kde v současné době provozuje svá odborná centra. Sekundárním cílem firmy je odběr newsletteru na stránce kdyzsetomapodarit.cz,“ říká Jakub Horáček z In creative.
Se správou placených kampaní na Youtube souvisí také optimalizace vyhodnocení a doporučení analytika a reklamní podpora. Do budoucna se Bauhaus nezříká ani tvorby videí na míru či angažování youtuberů v kampaních.
„Postupně přesouváme naši pozornost z tradičních marketingových kanálů do online prostoru a při rozšiřování online marketingových aktivit jsme pochopitelně nemohli pominout tak významný vyhledávací portál, jako je YouTube,“ říká Václav Ptáčník, vedoucí oddělení E-business společnosti Bauhaus.
-stk-