Společnost BigBoard Praha, nejsilnější hráč na tuzemském trhu venkovní reklamy, dosáhla za první pololetí letošního roku tržeb ve výši 501,8 mil. Kč. Bylo to o 1,3 procenta víc než v prvním pololetí 2017. Hospodářský výsledek za prvních šest měsíců roku ale skončil ztrátou -31,9 mil. Kč (vloni za stejné období +12,6 mil. Kč).
První pololetí bylo podle BigBoardu ovlivněno příznivou ekonomickou situací, která se odrazila na mediálním trhu. Na druhé straně výpadek příjmů z prodeje reklamy na venkovních plochách v blízkosti dálnic a silnic první třídy měl za následek pokles zisku.
Pro druhé pololetí roku 2018 společnost očekává mírný růst investic, především v souvislosti s komunálními a senátními volbami. Výpadky z prodeje reklamy na plochách u dálnic a silnic první třídy ale podle firmy prohloubí meziroční snížení úrovně EBITDA. „Propad se společnost bude i nadále snažit eliminovat striktnější obchodní cenovou politikou a hledáním nových segmentů trhu," uvedla firma ve zprávě o hospodaření za první pololetí 2018.
-mav-