Billa na digitál opět volí agenturu MarketUp

neděle, 14. října 2018, 08:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Obchodní řetězec Billa si na správu sociálních sítí, obsah i newslettery opět vybral MarketUp.

Zdroj: FB Billa CZ

Zdroj: FB Billa CZ

Obchodní řetězec Billa si druhý rok za sebou vybral ve výběrovém řízení na správu svých digitálních aktivit agenturu MarketUp.

MarketUp od srpna 2017 zajišťuje pro Billu správu sociálních sítí Facebook a Instagram, e-mail marketing v podobě týdenních newsletterů a obsah na blog.

Od září 2018, po výhře v tendru, pak MarketUp převzal od jiné agentury také správu ostatních aktivit digitálního marketingu. Agentura se tak stará o kompletní digitální komunikaci řetězce, která zahrnuje i tvorbu digitální strategie, kreativy a realizaci kampaní ve všech online kanálech.

„Díky úspěchu v tendru jsme získali možnost spravovat kompletní digitální marketing BILLY, a to především video a display kampaně, se kterými máme bohaté zkušenosti,“ uvedl Lukáš Cikánek, projektový manažer, který má Billu na starosti.

-stk-