Český výrobce poutačů Jansen Display přechází pod Sign-Zone

pátek, 5. října 2018, 07:45 Aktuality, Outdoor MediaGuru

Společnosti Jansen Display by tato akvizice měla přinést nové investice či rozšířit produktové portfolio.

Foto: Janson Display

Český výrobce Jansen Display, který je výrobcem reklamních poutačů pro místo prodeje, přešel od 1. října kompletně pod americkou společnost Sign-Zone, LLC. Nový vlastník by měl do firmy přinést další investice, rozšířit produktové portfolio firmy, a především zajistit značce Jansen Display výraznější podíl na zaoceánském trhu.

Společnost Jansen Display se v posledních několika letech zaměřila také na rozvoj digitálního segmentu, nicméně největší část produkce stále představují různé formy hliníkových poutačů. Právě je by společnost v brzké době měla doplnit navazujícími službami velkoformátového tisku.

„S ohledem na specializaci společnosti Sign-Zone se toto rozšíření našich služeb přímo nabízí. Nově tak zákazníkům budeme moci nabídnout komplexní balíček. V rámci objednávky nám rovnou zašlou i tisková data, takže ve výsledku dostanou poutač i vytištěné plakáty v jenom balíku. Celý proces tak pro ně bude jednodušší, odpadne jim jednání s dalším dodavatelem,“ přibližuje dlouholetý CEO skupiny Jansen Display Vít Zajíček. Podle něj má Sign-Zone právě s tímto konceptem na americkém trhu velmi dobré zkušenosti.

V souvislosti s rozvojem nových služeb by ve společnosti měla vzniknout nová pracovní místa. Vedení firmy si od rozšíření služeb slibuje také nárůst obratu. Ten v uplynulém roce dosahoval bezmála půl miliardy korun.

Dalším důsledkem uzavřené akvizice by mělo být výraznější pronikání obou firem na regionální trhy. Sign-Zone, která má výrazné postavení na americkém trhu, do svého portfolia nově zařadí produkty Jansen Display. Jansen Display na oplátku prostřednictvím svých sedmi poboček pomůže Sign-Zone prosadit se v Evropě.

Sign-Zone spolu s Jansen Display jsou nyní členy mezinárodní finanční skupiny Pfingsten.

-mav-