CIF 2018: nativní reklama, sociální sítě, streamování, chatboti
Další ročník internetové konference Czech Internet Forum se uskuteční v úterý 16. října.
Svět marketingu, natož toho digitálního, se mění ze dne na den. Přijďte se seznámit s novými trendy na konferenci Czech Internet Forum 2018.
O proměnlivosti digitálního marketingu se bude mluvit na dalším ročníku konference Czech Internet Forum 2018. Řeč bude o principech komunikace se zákazníkem, o tom, jak co nejefektivněji pracovat s profily na firemních sociálních sítích, hovořit se bude o přípravě, realizaci a dopadu digitálních kampaní s využitím netradičních nástrojů, účastníci dostanou rady, jak zaujmout, prorazit a obstát i ve velké konkurenci. Chybět nebudou rozhovory s osobnostmi, které úspěšně působí ve firmách s mezinárodním dosahem.
Na Czech Internet Foru vystoupí například výkonný ředitel pro střední Evropu společnosti Google David Sneddon se svou přednáškou Marketing ve věku asistence.
Atanas Raykov bude hovořit o komunikaci mezi firmami a zákazníky a ukáže konkrétní příklady ze svého portfolia. Spolupracoval s takovými hráči na trhu jako jsou The Coca Cola Company Many, Unicef nebo FC Barcelona.
O komunikaci bude i příspěvek Daniela Klímy z Queens.cz. Zaměří se na instagramovou televizi, nákupy přes IG Stories a online customer care za použití chatbota.
O tom, jak úspěšně dělat marketing prostřednictvím YouTube, pohovoří Petr Král. Ten pomáhal v budování kariéry svému bratrovi Jirkovi, jehož kanál na Youtube odebíralo milion lidí.
Czech Internet Forum 2018 se koná v úterý 16. října 2018 od 9 hodin v Národním domě na Vinohradech. Kompletní informace najdete na webových stránkách konference.
-mav-