Český rozhlas Plus spouští typografickou kampaň, jež staví na slově Proč, odkazujícím na slogan stanice: „Když chcete vědět proč“.
„Cílem této kampaně je zvýšení znalosti značky stanice Český rozhlas Plus. Naše posluchače spojuje zájem o aktuální dění v širších souvislostech, mají rádi analýzy a komentáře a zajímají se o politiku, ekonomiku, vědu i dění doma a ve světě,“ říká šéfredaktor Plusu Petr Šabata s tím, že kampaň má prezentovat stanici jako médium, které umí klást správné otázky.
Silným vizuálním prvkem je rozdělení následujícího slova do dvou řádků, které v něm otevírá skryté významy a možné nové interpretace.
Kampaň využívá tiskovou inzerci, internetu a sociálních sítí i velkoformátových obrazovek v Praze a Brně.
Autory kampaně jsou Jakub Šolín, Michaela Doležalová a Petra Komárková z Grafického studia Českého rozhlasu, animovaná videa vytvořil Vladimír Staněk a texty Petr Stančík.
-stk-