Do marketingu Raiffeisen – Leasing nastupuje Jana Blažková

středa, 10. října 2018, 11:00 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Marketingový tým společnosti Raiffeisen – Leasing se rozšíří o Janu Blažkovou.

Jana Blažková, zdroj: Raiffeisen – Leasing

Jana Blažková, zdroj: Raiffeisen – Leasing

Do marketingového týmu společnosti Raiffeisen – Leasing nastoupila v září na pozici marketingové manažerky Jana Blažková. Na starosti bude mít plánování a realizaci marketingových aktivit.

Jana Blažková do firmy přišla z marketingu společnosti Raiffeisenbank, kde byla od roku 2013 zodpovědná za marketing pro korporátní segmenty a prixátní banku, stála například za relaunchem značky privátního bankovnictví Friedrich Wilhelm Raiffeisen. Dříve pracovala také na různých pozicích ve společnosti T-Mobile, kde jako marketing communication manager zodpovídala za řízení a implementaci marketingové a komunikační strategie. Předtím v T-Mobilu řídila marketingový výzkum, a získala tak zkušenosti s analýzou dat a strategickým řízením.

Je absolventkou Vysoké školy ekonomické v Praze, Fakulty informatiky a statistiky se zaměřením na statistiku a retail.

-stk-