Globus v novém konceptu komunikuje „pohodový“ nákup

pátek, 19. října 2018, 05:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Globus přichází s novým komunikačním konceptem, v němž se prezentuje jako místo pro rodinné nákupy.

Klíčový vizuál k vánoční kampani hypermarketů Globus, zdroj: Globus

Globus startuje nový komunikační koncept, v níž se prezentuje jako „nejlepší místo pro rodinné nákupy“. Chce ukázat, že i nakupování může být pohodové pro celou rodinu. „V komunikaci Globusu neprezentujeme celebrity, ale naopak typickou rodinu, kde má každý své preference a potřeby. Odpovídáme na ně šíří nabídky a její kvalitou jak v sortimentu, tak ve službách. Naši zákazníci si tak u nás mohou dopřát, co chtějí, a to nejen o Vánocích,“ říká Petr Ptáček, vedoucí marketingu Globus.

V rámci nového konceptu se Globus zaměří na komunikaci kvality, garantované vlastními výrobou v v řeznictví, pekařství, cukrářství a Globus restauraci, dále na čerstvost, šíři sortimentu a v neposlední řadě i na rychlé způsoby nakupování, jako je scan&go. Cílit přitom chce na všechny členy běžné rodiny.

Prvním počinem v novém duchem bude vánoční kampaň, jež bude k vidění v televizi i na pobočkách. Spoty, jejichž režie se ujal Jan Prušinovský, budou stavět na zábavných rodinných scénkách.

Kreativa pochází z dílny agentury Klan.

-stk-