Grand Prix z Golden Drum veze Geometry a Y&R

sobota, 20. října 2018, 09:30 Reklama MediaGuru

Kampaň Touching Masterpieces od Geometry Global a série vizuálů pro magazín Reportér od Y&R získaly na Golden Drum nejvyšší ocenění.

Zdroj: FB Golden Drum

Mezinárodní kreativní festival Golden Drum vyhlásil v pátek 19. října své vítěze. Mezi nimi bodovaly i české agentury. Nejvyšší ocenění – Grand Prix Golden Drum – si z Portorože odváží agentury Y&R a Geometry Global. 

Geometry Global získala Grand Prix za svou kampaň Touching Masterpieces, kterou vytvořila pro společnost NeuroDigital, a to ve dvou kategoriích, a to v Digital & Mobile a Craft. Za stejnou práci ještě získala v kategorii Innovative stříbro. 

Y&R si Grand Prix vysloužila v kategorii Print se svou sérií tiskových vizuálů pro magazín Reportér. Za vizuál Questioning Neo-nazism si připsala v kategorii Craft ještě zlato, za další dva vizuály – Questioning Radicalism a Questioning War – stříbro. 

Y&R Prague: Questioning Neo-Nazism pro magazín Reportér

Y&R Prague: Questioning Radicalism pro magazín Reportér

Y&R Prague: Questioning War pro magazín Reportér

Zlaté ocenění bylo uděleno v kategorii Craft také Marku Partyšovi za jeho spot Jágrlama, který vytvořil pro organizaci Brontosauři v Himalájích. 

Stříbro v kategorii Film si odnesla agentura Y&R za spot Příběh Roberta Hutyry pro Národní technické muzeum. 

Agentura Y&R dále stříbrně bodovala v kategorii Integrated s kampaní Vesnice Neratov a v kategoriích Reach a Social good s kampaní Mamabeer. 

Přehled českých vítězů na Golden Drum 2018

Cena

Kategorie

Kampaň

Agentura

Zadavatel

Golden Drum Grand Prix

Print

Questioning neo-nazism

Y&R Prague

magazín Reportér

Golden Drum Grand Prix

Print

Questioning radicalism

Y&R Prague

magazín Reportér

Golden Drum Grand Prix

Print

Questioning war

Y&R Prague

magazín Reportér

Golden Drum Grand Prix

Digital & Mobile

Touching Masterpieces

Geometry Global

NeuroDigital

Golden Drum Grand Prix

Craft

Touching Masterpieces

Geometry Global

NeuroDigital

Golden Drum

Craft

Questioning neo-nazism

Y&R Prague

magazín Reportér

Golden Drum

Craft

Jágrlama

Marek Partyš

Brontosauři v Himalájích

Silver Drum

Film

The Story of Róbert Hutyra

Y&R Prague

Národní technické muzeum

Silver Drum

Integrated

Vesnice Neratov

Y&R Prague

Erste Bank Group

Silver Drum

Reach

Mamabeer

Y&R Prague

Mamma Help

Silver Drum

Craft

Questioning radicalism

Y&R Prague

magazín Reportér

Silver Drum

Craft

Questioning war

Y&R Prague

magazín Reportér

Silver Drum

Innovative

Touching Masterpieces

Geometry Global

NeuroDigital

Silver Drum

Social good

Mamabeer

Y&R Prague

Mamma Help

Nejúspěšnější agenturní sítí celého festivalu se stala McCann Worldgroup, nejúspěšnější agenturu potom bukurešťská agentura McCann. Přehled všech vítězů naleznete zde

-stk-