Lidl v nové kampani představuje své dodavatele

pondělí, 1. října 2018, 10:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Lidl s novou kampaní ukáže dlouholeté dodavatele výrobků svých privátních značek.

Zdroj: Lidl

Zdroj: Lidl

Společnost Lidl spouští novou kampaň, v níž představí dlouholeté dodavatele výrobků svých privátních značek. Navazuje tak na svou jarní komunikaciJednička v čerstvosti“.

Od října tak každý týden ukáže ve své kampani jednoho českého dodavatele, který dodává své výrobky nejen do 238 prodejen Lidl v České republice, ale často i do zahraničí. Celkem bude představeno šest výrobců.  Prvním z nich je společnost Le&Co, která vyrábí pod značkou Pikok Pure uzeniny bez přídavku konzervantů a barviv.

Kampaň bude k vidění v letácích, na webu společnosti a také v televizi, kde bude průvodcem dlouholetá tvář Lidlu – herec Marek Vašut.

Lidl ve své strategii staví především na privátních značkách, které tvoří více než 80 % sortimentu. Svým dodavatelům umožňuje výrobky vyvážet i na další trhy, kde působí. Za rok 2017 tak vyvezlo své zboží 145 českých výrobců do 24 zemí Evropy v celkové hodnotě 5,5 miliardy korun.

-stk-