Mark/BBDO vyhrála kreativní tendr pro Czech Tourism

pondělí, 8. října 2018, 08:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Reklamní agentura Mark/BBDO bude v následujících třech letech pracovat pro Czech Tourism.

Foto: Czech Tourism

Foto: Czech Tourism

Reklamní agentura Mark/BBDO uspěla ve výběrovém řízení na propagaci České republiky jako turistické destinace vypsané státní agenturou CzechTourism. Předmětem plnění veřejné zakázky je návrh a exekuce kreativního konceptu integrované marketingové kampaně, která bude realizována v období od ledna 2019 do prosince 2021 napříč všemi marketingovými kanály CzechTourism.

Kreativní koncept pracuje s aktuálním turistickým trendem – poznávání destinace z pohledu místních lidí a zaměření na skutečně zážitky. Dlouhodobá pozice značky Česko, země příběhů zůstává a nový koncept na ni navazuje. Kampaň bude probíhat zejména v online prostředí a v roce 2019 se zaměří především na německé, americké a ruské trhy.

„Jde o prestižní zakázku, kterou bereme velmi vážně, protože se aktivně můžeme podílet na image České republiky v zahraničí. Cítíme velkou zodpovědnost a na práci s CzechTourism se velmi těšíme!,“ sdělil Pavel Matějíček, managing director, Mark/BBDO.

-mav-