Marketing Dell EMC v ČR řídí Vítek, Hájek jde do regionu

čtvrtek, 11. října 2018, 07:40 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Do čela marketingu Dell EMC na českém trhu nastupuje Jakub Vítek, Hájek povede regionální plánování marketingu.

Jakub Vítek se stává marketingovým ředitelem Dell EMC v Česku, Stanislav Hájek se posouvá do regionu EMEA, zdroj: Dell EMC.

Jakub Vítek se stává marketingovým ředitelem Dell EMC v Česku, Stanislav Hájek se posouvá do regionu EMEA, zdroj: Dell EMC.

Marketingovým ředitelem společnosti Dell EMC se stal pro Českou republiku Jakub Vítek. Na starosti bude mít řízení všech marketingových a komunikačních aktivit tuzemské pobočky a bude úzce spolupracovat s obchodním týmem a týmem pro partnerský prodej.

Ve funkci nahrazuje dlouholetého ředitele lokálního marketingového týmu Stanislava Hájka, který přechází v rámci firmy na regionální pozici vedoucího plánování marketingu a rozpočtu partnerského prodeje pro region EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika). 

Jakub Vítek se v marketingu pohybuje více než 10 let. Před svým příchodem do české pobočky Dell EMC pracoval téměř dva roky v IBM, kde měl na starosti marketingové aktivity pro region střední a východní Evropy, včetně digitálních komunikací a online mediálních kampaní.  Předtím působil přes pět let v marketingu a komunikaci Komerční banky. Vystudoval Fakultu tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy. 

Stanislav Hájek působí ve společnosti Dell přes 12 let. Do firmy nastoupil jako produktový manažer pro mobilní řešení a postupně pracoval ve funkcích Channel Marketing Manager a Country Marketing Manager pro trhy v ČR, Slovensku či Finsku. Poslední dva roky řídil marketingové aktivity Dell EMC v České republice pro koncové zákazníky i partnerský prodej. Je absolventem České zemědělské univerzity v Praze.

-stk-