Na konferenci Flema vystoupí i Martina Sáblíková

úterý, 2. října 2018, 12:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Martina Sáblíková je exkluzivním hostem konference Flema v bloku věnovanému influencerům.

Foto: Plzeňský Prazdroj

Foto: Plzeňský Prazdroj

Na letošním ročníku konference Flema Media Conference, která se uskuteční ve čtvrtek 4. října v Praze, vystoupí i olympijská vítězka Martina Sáblíková. Bude exkluzivním hostem v panelu, který je zaměřen na práci s influencery a jejich vliv na značky.   

V panelu Dokáže celebrita pomoci vaší značce? se bude mluvit o tom, zda se pro komunikaci značky vyplatí využít známou osobnost. Kdy má smysl osobnost využít a kolik to stojí? Jaká média a nástroje se používají? Kolik lidí se na péči o celebrity podílí? S kolika značkami se může spojit jedna celebrita? Jak sladit osobní značku s představami značek klientů? Jaká jsou možná úskalí a rizika? V panelu vystoupí také Zdeněk Hašek, business unit manager, smart electronics v Alza.cz, Petr Hercík, výkonný ředitel Sport Invest Marketing a Martin Filip, brand manager, Tipsport.

Lafluence: V Česku je desetkrát více influencerů než na Slovensku

Podle platformy Lafluence se v Česku a na Slovensku pohybuje přes 2100 influencerů. Bezmála 90 % z nich působí v Česku a v naprosté většině jsou to ženy. Nejčastěji se zaměřují na módu a krásu.

To je téma, kterým se zabývá až polovina influencerů. Více než třetina (35 %) se věnuje životnímu stylu a 27 % se zaměřuje také na cestování. Čtvrtina pak sdílí obsahy, které se týkají jídla. Hry, díky nimž se proslavila celá řada influencerů, jsou až na konci žebříčku (0,8 %).

„V Česku a Slovensku je influencer marketing teprve v začátcích a zájem o něj velmi rychle roste. V Lafluence jsme se proto rozhodli připravit studii, která pomůže marketérům i influencerům se v této oblasti lépe zorientovat a která by i na toto téma rozproudila diskuzi. Všichni, kdo se influencer marketingem zabývají, se mohou do studie zapojit a čerpat z ní na study.lafluence.com,” uvedl Peter Varga, CEO Lafluence.

Zhruba polovina influencerů (tj. okolo 1070) má mezi 10 až 20 tisíci fanoušků. Se vzrůstající fanouškovskou základnou pak ale číslo rapidně klesá. Mezi 20 a 30 tisíci sledujících má už pouze bezmála 330 influencerů. Těch nejpopulárnějších, tedy influencerů s více než 100 tisíci fanoušky, v Česku a Slovensku napočítáme něco přes 120.

Zdroj: Lafluence

Zdroj: Lafluence

Letošní koncept konference Flema je oproti minulým ročníkům odlišný – po dopoledních přednáškách následují odpoledne workshopy na vybraná témata. Další informace najdete na webových stránkách konference zde.

 -mav-