PepsiCo rozšiřuje Cheetos o balení s různými příchutěmi

čtvrtek, 4. října 2018, 07:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Křupky Cheetos uvádí na trh novinku v podobě Mix-Ups, balení obsahující tři různé příchutě a barvy.

Klíčový vizuál ke kampani na podporu novinky Cheetos Mix-Ups, zdroj: PepsiCo

Klíčový vizuál ke kampani na podporu novinky Cheetos Mix-Ups, zdroj: PepsiCo

Společnost PepsiCo, výrobce nápojů a potravin, uvádí na český trh nový produkt v kategorii takzvaných „extrudátů“ pod značkou Cheetos. Novinka s názvem Mix-Ups nabídne balení obsahující tři různé příchutě a barva.

„Věříme, že stejně jako v zahraničí, tak i mezi českými zákazníky budou Cheetos Mix-Ups velmi oblíbené. V kategorii křupek sledujeme u spotřebitelů zájem o pestrou a různorodou nabídku. S touto novinkou chceme navíc i nadále na trhu extrudátů posilovat svoji pozici,“ uvedla Hana Plešmídová, brand manažerka kategorie snacků společnosti PepsiCo.

Cheetos Mix-Ups budou k mání ve dvou variantách – Street food s příchutěmi hamburger, pizza nebo hot-dog a Mega fun s paprikou, zelenou cibulkou a sýrovo-kečupové. Obě varianty jsou vyrobené z kukuřice a nejsou smažené.

Novinku podpoří kampaň s maskotem gepardem Chesterem. K vidění bude na sociálních sítích a v místě prodeje.

O adaptaci spotu se postarala agentura Mark BBDO. Kampaň na sociálních sítích realizuje 2Fresh.

-stk-