Sklizeno nabídne možnost objednat si jídlo přes aplikaci

pátek, 19. října 2018, 16:00 Aktuality, Retail MediaGuru

Sklizeno uvádí novou mobilní aplikaci, zpočátku přes ní bude možné objednat jídlo v bistru, do budoucna i nákup.

Zdroj: Sklizeno

Zdroj: Sklizeno

Sklizeno představuje mobilní aplikaci, jejímž cílem je postupně odbourat nudné úkony na prodejnách, jako je placení, čekání na obsluhu nebo například na přípravu uzenin a sýrů.

V první verzi půjde prostřednictvím aplikace objednávat jídlo a nápoje z menu v bistrech Sklizeno – My Food a zaplatit kartou v aplikaci bez nutnosti jít k pokladně. Zpočátku je tato možnost k dispozici jen v bistru Holandská v Brně, během několika týdnů se přidá i restaurace na pražském Corsu Karlín.

„Tato funkce mobilní aplikace je dalším krokem ke zjednodušení obsluhy. Naše restaurace jsou v kancelářských komplexech a víme, že jejich zákazníci oceňují rychlost servisu. Aplikace jim umožní užít si stejně kvalitní oběd jako vždy, ale bez jakéhokoliv čekání na obsluhu při objednávání a placení. Týmu v restauraci to umožní více času věnovat rychlosti doručení objednávek ke stolu, čistotě a připravenosti restaurace a dalším službám, a tím komfort zákazníků ještě zvýšit. Již několik let u nás zákazníci objednávají přes tablety na stolech a víme, že systém jim vyhovuje. I proto jsme se ho rozhodli rozšířit přímo do jejich mobilů s možností rovnou zaplatit,” vysvětluje Petr Borkovec, ředitel Sklizeno.

Později se v aplikaci přidají funkce lokálního nákupu online, příprava nákupu předem, správa věrnostního účtu a scan&go placení.

Aplikace Sklizeno je zdarma k dispozici pro Android a iOS.

-stk-