Škoda spouští novou globální kampaň

čtvrtek, 18. října 2018, 12:20 Reklama MediaGuru

Škoda odstartovala celosvětovou kampaň „For Whatever Drives You“ s hrdiny všedního dne.

Klíčový vizuál globální kampaně značky Škoda, zdroj: Škoda Auto

Škoda Auto zahájila v polovině října svou globální kampaň „For Whatever Drives You“, jež poběží i v České republice. Komunikovat s ní chce hodnoty své značky, jako je inovativnost, lidskost, schopnost překvapovat i usnadňovat zákazníkům jejich každodenní život.

„V naší nové kampani vyzdvihujeme různorodost našich zákazníků. Chceme je povzbudit k tomu, aby následovali své nadšení a vnitřní motivaci. Ve společnosti Škoda Auto nechceme být pro zákazníky jen pouhou automobilovou značkou, ale také partnerem, přítelem a členem rodiny. Tím, že vyprávíme příběhy ze života, značku Škoda emocionalizujeme a přibližujeme ji lidem více než kdykoli předtím. Zároveň také doufáme, že si lidé budou blíže i mezi sebou navzájem. Všichni máme svá vlastní přání a cíle. Všechny nás však spojuje to, že věříme sami v sebe,“ vysvětluje Marc-Andreas Brinkmann, vedoucí marketingu společnosti Škoda Auto. 

Kampaň poběží v televizi, kině, tisku, na internetu, u prodejců značky Škoda a také na různých akcích. Stavět bude na sérii sedmi videí, která sledují hrdiny všedního dne, lidi, kteří „kreativně přemýšlí, milují svobodu, dobrodružství, jsou zvídaví a rádi objevují“.

Důraz bude v jednotlivých videích kladen na různé povahové rysy, jako je rozmanitost, vášeň, cílevědomost nebo odhodlání, kterými se vyznačují jak zákazníci, tak automobilka. V každém videu bude jedna z vlastností představena ve spojení s člověkem za volantem a znázorňuje, co ho každý den motivuje. 

Ve videích tak budou prezentovány různé modely značky Škoda od Citiga, přes Octavii, Kodiaq až po Superb. Rovněž automobilka odkazuje i ke sportu, například k 117leté historii Motorsportu či cyklistice, v níž již řadu let podporuje jako oficiální partner Tour de France.

Kreativa vznikla v režii londýnské agentury Fallon. Českou verzi brand kampaně připravuje agentura Zaraguza. Produkci zajistila společnost Stink Praha. Režisérem je CD Morrish a vizuály nafotil Miro Minarovich. 

-stk-