Sobota pro show Tvoje tvář, volby vynesly ČT24 přes 10 %

neděle, 7. října 2018, 08:50 Aktuality, TV MediaGuru

Jedničkou sobotního večera a celého dne byla show Tvoje tvář má známý hlas.

Tvoje tvář má známý hlas, foto: TV Nova

Jedničkou sobotního večera nadále zůstává reality show Tvoje tvář má známý hlas. Její celková sledovanost sice v sobotu nepřekročila milionovou hranici (904 tisíc, D15+), přesto se stala nejen jedničkou večera, ale i nejsledovanějším pořadem sobotního dne. Odpolední vysílání patřilo ČT24. Blok věnovaný výsledkům komunálních a senátních voleb dosáhl v čase od 13:30 do 19:00 podílu na sledovanosti 18 % (15+). Za uvedený čas sledovalo v průměru pořad 265 tisíc diváků starších 15 let. To stanici ČT24 vyneslo celodenní podíl na sledovanosti ve výši 10,3 %.   

Sledovanost vybraných pořadů po 20. hodině, sobota 6.10. 2018

pořad TV začátek tis. 15+ tis. 15-54 tis. 15-69 share 15+ (%) share 15-54 (%) share 15-69 (%)
Tvoje tvář má známý hlas V Nova 20:16:05 904 498 755 26,7 31,3 28,6
Všechnopárty ČT1 19:59:55 767 226 480 21,4 14,2 17,7
Policajt nebo rošťák ČT1 21:02:09 479 173 350 14,0 10,6 13,0
1 PROTI VŠEM Prima 20:15:22 299 172 243 8,2 10,1 8,6
Poslední Samuraj ČT2 20:03:36 254 156 225 7,2 9,5 8,2
60 sekund Nova 23:02:28 228 176 217 19,0 26,9 21,6
Nenapravitelný ČT1 22:48:00 177 79 142 10,8 9,3 10,6
V oku tornáda Nova Cinema 20:07:39 175 120 162 4,8 7,2 5,8
Utta Danella: Měsíc na jezeře TV Barrandov 20:20:55 172 27 71 4,7 1,6 2,5

Pozn.: Data dostupná k 7.10. 2018

Podíl TV skupin (%), 15+, celý den

ATO-Nielsen Admosphere

Podíl TV skupin (%), 15+, prime-time

ATO-Nielsen Admosphere

Podíl obchodních sítí, 15-54, celý den

ATO-Nielsen Admosphere

Podíl obchodních sítí, 15-69, celý den

ATO-Nielsen Admosphere

Upozornění: Provozovatel MediaGuru.cz, společnost PHD, je řádným odběratelem dat ATO. Přejímání těchto dat a jejich další šíření bez souhlasu PHD je výslovně zakázáno.

-mav-