Sodexo uvádí kampaň, propojuje v ní i své partnery

pondělí, 29. října 2018, 15:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Cílem kampaně Sodexo je upozornit na šířku sítě, v níž lze uplatnit kartu Gastro Pass.

Foto: Sodexo

Foto: Sodexo

Poskytovatel zaměstnaneckých benefitů Sodexo uvádí komunikační kampaň. Propojuje v ní své partnery (restaurace, kavárny nebo cukrárny) a koncové uživatele stravenkové karty Gastro Pass Card, často v bezprostřední blízkosti místa prodeje.

Obyvatelé Plzně, Prahy, Brna, Olomouce a Ostravy se od půlky října do konce listopadu potkávají s upoutávkami gastronomické zážitky u partnerů Sodexo Benefity

„Cílem kampaně je upozornit na šířku sítě, ve které je možné zaplatit naší kartou, a také na výhodnost příspěvku na stravování. Současně promujeme naše partnery a někteří z nich na oplátku připravili speciální nabídku pro držitele našich karet. Tím těží z kampaně dvě naše klíčové cílové skupiny,“ vysvětluje Tereza Knířová, manažerka komunikace Sodexo Benefity. Připraveno je přibližně 50 realizací , z těch větších jsou to například Nordsee, CrossCafe, SushiTime nebo It´s my life.

Kampaň zahrnuje především sociální sítě a on-line, objevuje se v outdooru a přímo v místě prodeje, obsahuje i tiskovou inzerci a využije nástroje přímé komunikace s uživateli Sodexo benefitů.

Strategii kampaně a její kreativu připravil Kindred, nákup médií zajišťuje Red Media.

-mav-