Společnost T-Mobile si v několikaměsíčním výběrovém řízení na výkonnostní marketing zvolila agenturu MarketUp. Ta zvítězila v konkurenci 12 agentur.
MarketUp se od září stará magentovému operátorovi o performance marketing, zahrnující PPC kampaně v Google Ads a Sklik. Využívá k tomu automatizovaný BI reporting, který byl vyvinut v agentuře interně a postupně je nasazován i u jejích dalších klientů.
„V tendru jsme se hned od počátku snažili ukázat, že jsme specialisté jak na brandové, tak i na performance kampaně. Spojili jsme tak brand building T-Mobile e-shopu přes performance kampaně až k pokročilé automatizaci, kterou se v dnešní době zabýváme velmi intenzivně,“ vysvětluje Miroslav Král, CEO agentury MarketUp.
„Digitální tým v T-Mobile má před sebou ambiciózní cíle a my věříme, že MarkeUp nám pomůže je naplnit,“ doplňuje za T-Mobile Dana Tomášková, Digital Services & Big Data Director.
-stk-