Vinařský fond má komunikační tendr za 78,5 mil. korun

pondělí, 1. října 2018, 12:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Vinařský fond hledá agentury pro komunikační kampaň na podporu „Vína z Moravy, vína z Čech“ pro období 2019 až 2021.

Foto: Vinařský fond

Foto: Vinařský fond

Vinařský fond vypsal veřejné výběrové řízení na agentury, které by se podílely na přípravě a realizaci komunikační kampaně na podporu „Vína z Moravy, vína z Čech“ pro období 2019 až 2021. Cíle je podpořit vinařství a vinohradnictví na území České republiky, a to především propagací jejich vín.

V rámci zakázky, jejíž předpokládaná hodnota přesahuje 78 milionů korun, hledá fond jak strategické, kreativní, tak mediální agentury. Vyplývá to z informací uveřejněných ve Věstníku veřejných zakázek.

-stk-