Vinea se k nové edici inspiruje malovanou keramikou

středa, 10. října 2018, 13:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nová limitovaná edice značky Vinea se spojuje s hrnčířstvím a malovanou keramikou.

Klíčový vizuál k podzimní kampani značky Vinea, zdroj: Kofola ČS

Klíčový vizuál k podzimní kampani značky Vinea, zdroj: Kofola ČS

Slovenská značka hroznového nápoje Vinea, jež patří do portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovenska, uvádí novou limitovanou edici z odrůdy Tramín červený. Navazuje tak na loňskou edici Modrý Portugal a spojuje nové chutě s tradičním řemeslem, tentokrát s hrnčířstvím a malovanou keramikou.

„Vinea zažívá nejkrásnější období roku, kdy vinohrady odevzdávají šťavnaté plody v podobě hroznového vína, díky kterému je Vinea stále nejoblíbenější lokální limonádou. V hroznu je ukrytá naše vášeň a posedlost pro bohaté a rozmanité chutě, které v sobě skrývají jednotlivé odrůdy. Tento svět se snažíme přiblížit i spotřebitelům, a proto každoročně uvádíme limitované edice, vyráběné výhradně z jedné odrůdy posbírané na jižním Slovensku,“ vysvětluje Ľubica Mieresová, brand manažerka značky Vinea. 

Odrůda Tramín červený, ze které byla letošní novinka vyrobená, se vyznačuje bohatou plnou chutí hroznů s ovocnými tóny zralých meruněk, medu a koření. Bobule této odrůdy mají červenou barvu, ale její šťáva je světlá. Právě tato změna barvy byla inspirací i ke kampani, jež se spojuje s keramikou, kde z načervenalé hlíny po vypálení vznikají výrobky světlejší barvy.

Kampaň bude k vidění na internetu, sociálních sítích a také v místě prodeje. V online prostoru bude nasazen spot, jehož natáčení probíhalo v prostorách Muzea slovenské keramické plastiky v Modre.

Pod kampaní je podepsána agentura Triad.

-stk-