Změny v CNC, musí obsadit posty šéfů digitálu a marketingu

úterý, 16. října 2018, 21:15 Tisk, Lidé, Internet & Mobil MediaGuru

V nejvyšším vedení Czech News Center jsou v současnosti dvě neobsazené pozice.

Foto: MediaGuru.cz

Foto: MediaGuru.cz

Mediální skupina Czech News Center (CNC), vydavatel deníků Blesk, Aha!, Sport, E15, řady časopisů či provozovatel webů, aktuálně řeší obsazení dvou pozic ve vrcholovém managementu. Jde o posty ředitele marketingu a ředitele digitálních médií.

Na pozici marketingové ředitelky přišla od letošního září Pavlína Louženská, bývalá marketingová ředitelka Zoot.cz. Ta se ale rozhodla po necelých dvou měsících z této pozice odejít. CNC, která tedy příchod Louženské ani aktivně nekomunikovala, vysvětlila její odchod serveru MaM.cz zdravotními důvody. Podle našich informací se mohla na rychlém rozhodnutí ukončit pracovní poměr projevit i skutečnost, že nová marketingová ředitelka zcela „nezapadla" do prostředí vydavatelského domu a působení v CNC se rozhodla ukončit ještě před svým odjezdem na několikatýdenní stáž do USA, na které v současnosti pobývá.   

Volné místo je také v čele digitálu, ze kterého odešel Matěj Hušek. Přestože o odchodu Huška se mluví už několik týdnů, skupina Czech News Center zatím jeho odchod oficiálně nepotvrdila. Na náš dotaz v polovině září uvedla, že není co komunikovat, protože „věci jsou v běhu".  Hušek má mít namířeno do Seznamu (ani Seznam.cz jeho příchod dosud nepotvrdil), spolu s Huškem ale mají z CNC odejít i někteří jeho spolupracovníci.

-mav-