Albert inspiruje k jedlým dárkům, také nabízí Lego

středa, 7. listopadu 2018, 18:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ve vánoční kampani chce Albert inspirovat k výrobě jedlých dárků. Sběratelskou kampaň staví na stavebnici Lego.

Albert nabídne v předvánoční sběratelské kampani stavebnici Lego, zdroj: Ahold.

Albert nabídne v předvánoční sběratelské kampani stavebnici Lego, zdroj: Ahold.

Obchodní řetězec Albert kampaň spouští 7. listopadu svou vánoční kampaň, v níž chce inspirovat k vlastnoručně vyrobeným jedlým dárkům. Spolu s ní startuje také sběratelská kampaň, která za nasbírané body za nákupy bude až do 8. ledna nabízet mini stavebnici LEGO.

Ve vánoční kampani „Překvapte dárky od srdce“, jež poběží v televizi, outdooru a tisku, nabídne Albert tipy, rady i videorecepty na jedlé vánoční dárky. Reklamní spoty podkresluje hudba Louise Armstronga a jeho písně „What a Wonderful World“. Kreativa pochází z dílny agentury VCCP. Režie se ujala Jasmína Blaževič, produkci zajistila společnost Bistro Films.

Sběratelská kampaň nabídne 13 různých stavebnic Lego, které lze navzájem kombinovat, například z edice City, Ninjago, Jurský Park, Friends, Disney, Creator, Star Wars, Harry Potter nebo Batman.

„V rámci sběratelských kampaní se snažíme našim zákazníkům vždy přinášet něco navíc. Chceme zákazníky inspirovat a poskytnout jim příležitosti ke společnému trávení volného času a mini stavebnice Lego k tomu naprosto vybízí,“ komentuje start nové kampaně Soňa Balan, marketingová manažerka obchodů Albert.

Na tvorbě stavebnic se podíleli tzv. AFOlové, dospělí fanoušci Lega. Jejich návody na netradiční modely jsou k dispozici na stránce www.albert.cz/lego.

Princip sběratelské kampaně je již tradiční. Za každých 200 korun nákupu získají zákazníci bod, za 10 bodů si mohou s doplatkem 19,90 korun zakoupit stavebnici nebo za 99,90 korun hrací podložku. 

Do 27. listopadu mohou zákazníci zároveň sbírat i body do věrnostní kampaně Tefal.

-stk-