Bang & Olufsen otevírá v Praze novou prodejnu

středa, 21. listopadu 2018, 15:25 Aktuality, Retail MediaGuru

Dánská značka Bang & Olufsen přestěhovala svou jedinou monobrandovou prodejnu na českém trhu.

Bang & Olufsen otevírá novou prodejnu v Dušní ulici v Praze, foto: MediaGuru.cz.

Bang & Olufsen otevírá novou prodejnu v Dušní ulici v Praze, foto: MediaGuru.cz.

Dánská značka Bang & Olufsen, jež se zaměřuje na luxusní audio produkty, přestěhovala svou jedinou monobrandovou prodejnu na českém trhu. Z ulice Jáchymova se nyní posunula o pár metrů dál do Dušní 10, kousek od nově otevřeného showroomu Voix, jenž má produkty značky rovněž v nabídce.

Nová prodejna Bang & Olufsen má rozlohu 110 m2 s členitým prostorem, v němž představuje průřez svým produktovým portfoliem. Kromě sluchátek a přenosných reproduktorů zde nabízí také televize i řadu dceřiné značky B&O Play, propojené s Bluetooth a Wi-Fi, včetně letošní limitované bronzové edice. V nabídce je rovněž novinka BeoSound Edge od designéra Michala Anastassiadese, jenž se inspiroval ke kruhovému reproduktoru 10 pencí.

V nabídce má drobnější elektroniku jako sluchátka či přenosné reproduktory, foto: MediaGuru.cz.

V nabídce má drobnější elektroniku jako sluchátka či přenosné reproduktory, foto: MediaGuru.cz.

V sortimentu jsou zastoupeny i produkty značky B&O Play, a to i v letošní limitované bronzové edici, foto: MediaGuru.cz.

V sortimentu jsou zastoupeny i produkty značky B&O Play, a to i v letošní limitované bronzové edici, foto: MediaGuru.cz.

Společnost We Are Smart Spaces, jež prodejnu na českém trhu provozuje, také plánuje svou novou adresu komunikovat, a to především v online prostředí. V marketingové komunikaci dlouhodobě spolupracuje s ambasadory, jako je Tomáš Třeštík, Petr Mára nebo Pasta Oner. S lokální podporou značky do budoucna počítá také dánská centrála.

V loňském roce činil obrat značky Bang & Olufsen v zastoupení firmy We Are Smart Spaces 30 milionů korun, z toho téměř třetina byla vytvořena v předvánočním období. 

-stk-