Česká spořitelna ukazuje v kampani Vánoce budoucnosti

pondělí, 19. listopadu 2018, 10:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká spořitelna se ve své vánoční kampani dala do „pečení“ cukroví. Ne vždy to ale dopadne přesně podle představ.

Zdroj: Repro YT Česká spořitelna

Zdroj: Repro YT Česká spořitelna

Česká spořitelna startuje vánoční kampaň na podporu svého internetového bankovnictví George. Ukazuje, jak by mohlo vypadat pečení vánočního cukroví v budoucnosti přes hlasového asistenta, u kterého je však potřeba si dát pozor na určité názvy. Například taková vosí hnízda nebo medvědí pracny mohou dopadnout všelijak.

Kampaň bude k vidění v televizi na stanicích skupiny Nova, dále v kině v síti Cinestar a Cinema City, v tisku, outdooru a na internetu.  

Pod kampaní je podepsána agentura Young & Rubicam. Režie spotu se opět ujal Marek Partyš.

-stk-