ČPZP vypisuje mediální tendr za 68 mil. korun

pondělí, 19. listopadu 2018, 08:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna má výběrové řízení na nákup mediálního prostoru v předpokládané hodnotě 68 milionů korun.

Zdroj: ČPZP

Zdroj: ČPZP

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP) vypsala veřejné výběrové řízení na zajištění nákupu mediálního prostoru v televizi, tisku a na internetu, a to na období 48 měsíců. Součástí zakázky je také distribuce letáků zadavatele do poštovních schránek, rozesílka e-mailových sdělení do e-mailových schránek a nákupu nebo outdoorové a indoorové reklamy dle konkrétního požadavku. Předpokládaná celková hodnota zakázky je 68 milionů korun. Vyplývá to z informací publikovaných ve Věstníku veřejných zakázek.

-stk-