CZC.cz opět poňouká Alzu, nově i Jaromíra Soukupa

pondělí, 5. listopadu 2018, 07:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Vánoční kampaň CZC.cz se nese v duchu mírové deklarace, pohodové svátky přeje i své konkurenci.

Zdroj: Repro YT CZC.cz

Společnost CZC.cz, která se již od května prezentuje jako „hrdá dvojka na trhu“, nyní spouští svou vánoční kampaň. Tu staví na mírové deklaraci, s níž chce nastolit mír v celé galaxii a vyzvat k němu i svou konkurenci, včetně „mimozemského“ maskota Alza.cz.

Kampaň běží od 1. listopadu na internetu, v outdooru, tisku i v rádiu na stanici Evropa 2.

V online prostředí vyvinul CZC.cz Odměňovač, který odmění dárkovým voucherem nebo výhrou v podobě elektroniky každého, kdo si v minulosti nakoupil v CZC.cz nebo na Alze. Těm, co tak neučinili, naopak potrestá tím, že bude muset „spočítat všechny pořady Jaromíra Soukupa“.

CZC.cz hrozí trestem s pořady Jaromíra Soukupa, zdroj: CZC.cz.

Kampaň připravil marketingový tým CZC.cz v čele s Milanem Dudou, agenturou Brain One a produkcí Bumerang.film.

-stk-