Flema: Grand Prix pro Cream za vysekaný portrét

čtvrtek, 15. listopadu 2018, 21:05 Reklama MediaGuru

Titul inovativní agentura získala Triad Advertising, inovativními zadavateli jsou Člověk v tísni a Plzeňský Prazdroj.

Kampaň The Mow-Na-Lisa, foto: Cream Prague

Kampaň The Mow-Na-Lisa, foto: Cream Prague

Cenu Grand Prix, za absolutně nejlépe hodnocenou kampaň, získala v letošním ročníku soutěže Flema Media Awards, která oceňuje inovátorský a kreativní přístup při plánování kampaní, práce od Cream Prague pro značku svahové sekačky Spider z Vysočiny. Získala ji za kampaň The Mow-Na Lisa, spočívající v obrazu Mony Lisy vysekaném do trávy. Kampaň měla s minimálním rozpočtem oslovit miliony lidí v 50 zemích světa. Odnesla si i vítězství v kategorii Nejlepší malá kampaň

Také letos vyhlásila soutěž ocenění Inovativní agentura, kterou získala agentura Triad Advertising. V letošním ročníku soutěže bodovala s kampaní pro Philips. Pro uvedení nového holicího strojku byl zapojen Facebook Messenger, díky kterému si uživatelé mohli novinku vyzkoušet ještě před jejím uvedením do prodeje. Získané fotografie a zkušenosti od uživatelů pak posloužily jako základ pro natočení video reklamy.  

Slovensko-česká kampaň Zapomenutý den svobody, kterou připravila Triad Advertising na Slovensku, zvítězila v kategorii Nejlepší velká kampaň. Na jeden den přenesla 17. listopad 1989 do podmínek současnosti, aby poukázala na hodnotu svobody. 

Zapomenutý den svobody, foto: Triad Advertising

Zapomenutý den svobody, foto: Triad Advertising

Inovativními zadavateli se stali se shodným výsledkem Člověk v tísni a Plzeňský Prazdroj. Kampaň Češi, děkujem!, připravená společností BigMedia pro Člověka v tísni, zvítězila v kategoriích Nejlepší využití OOH a také Nejodvážnější počin. Pracovala se sdělením v různých světových jazycích v době, kdy je otázka přistěhovalců citlivým politickým tématem.

Plzeňský Prazdroj uspěl v kategorii Nejlepší využití digitálních médií. Facebook Messenger byl pomocí chatbota změněn na virtuální pivovar a uživatelé si mohli vyzkoušet vaření nového piva Mistrův Ležák.

Češi, děkujem!, foto: BigMedia

Češi, děkujem!, foto: BigMedia

Mistrův Ležák, foto: Plzeňský Prazdroj

Mistrův Ležák, foto: Plzeňský Prazdroj

Při slavnostním vyhlášení výsledků soutěže v pražské Pragovce byla dále předána ocenění vítězům ve čtyřech kategoriích podle media typu (nejlepší využití TV, OOH, rádia a digitálních médií) a v šesti kategoriích Media&Insight.

„Jsme moc rádi, že letošní rozšíření soutěže se ukázalo jako krok správným směrem. Díky němu jsme se mohli my i celý trh seznámit s mnoha dalšími velmi zajímavými pracemi, které nejen, že nebyly nudné, ale hlavně pracovaly ve prospěch značky. Všichni můžeme vidět, že tam, kde je vůle, jsou i výsledky, mohu-li parafrázovat klasika. A my se těšíme, že té vůle dělat věci nově a odvážně, bude mezi zadavateli i agenturami stále přibývat,“ uvedl Hynek Cimoradský, managing partner pořádající společnosti Flemedia.

Vítěze z kampaní nominovaných na shortlist vybrala odborná porota v na svém zasedání 17. října 2018. Porota byla složena z 22 odborníků oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace z řad zadavatelů, médií a reklamních i mediálních agentur.

Vítězové Flema Media Awards 2018

Název kampaně

Přihlašovatel

Zadavatel

Země

Nejlepší využití OOH

ČEŠI, DĚKUJEM!

BigMedia 

Člověk v tísni 

CZ

Nejlepší využití digitálních médií

Velkopopovický Kozel – na měsíc sládkem Mistrova Ležáku

Plzeňský Prazdroj

Plzeňský Prazdroj

CZ

Nejlepší využití TV

Samsung - Rozhovory bez hranic

Lion Communications - divize Starcom

Samsung Electronics Czech and Slovak

CZ

Nejlepší využití rádia

Moneta Money Bank - Business Půjčka

Knowlimits Group 

Moneta Money Bank

CZ

Nejlepší využití influencera

Chance – Derby Song

Outbreak 

Chance

CZ

Nejlepší lokální exekuce globální kampaně

Slovak Telekom - Sprav to. Jednoducho. Digitálne - Tomáš Brngál

Wavemaker Slovakia 

Slovak Telekom

SK

Nejlepší využití engagementu

Phlips OneBlade - FousBot

Triad Advertising

Philips Česká republika 

CZ

Nejlepší využití dat

SLSP Personal message

Wavemaker Slovakia 

Slovenská sporiteľňa

SK

Nejlepší využití real-time marketingu

Škoda – Golonka sa nechce „trepať“ do Košíc

Socialists

Škoda Auto Slovensko

SK

Nejlepší využití multi-screeningu

Multiscreening Superstars

Lion Communications - divize Starcom

Coca-Cola Česká republika 

CZ

Nejlepší malá kampaň

The Mow-Na Lisa

Cream Prague 

Dvořák - svahové sekačky 

CZ

Nejlepší velká kampaň

Zabudnutý deň slobody

Triad Advertising

O2 Slovensko

CZ-SK

Nejodvážnější počin

ČEŠI, DĚKUJEM!

BigMedia 

Člověk v tísni o.p.s.

CZ

Grand Prix

The Mow-Na Lisa

Cream Prague 

Dvořák - svahové sekačky s.r.o.

CZ

Inovativní agentura

Triad Advertising

Inovativní zadavatel

Člověk v tísni 

Plzeňský Prazdroj

Fotogalerii z akce naleznete zde.

-mav-