Hybrid Company expanduje s HbbTV na asijský trh

čtvrtek, 22. listopadu 2018, 11:25 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Plánuje nasadit své řešení pro monetizaci HbbTV v Singapuru, Malajsii, Vietnamu, Indonésii a oblasti jihovýchodní Asie.

Lukáš Hnilička, foto: R2B2

Lukáš Hnilička, foto: R2B2

Karlínská společnost Hybrid Company, která se zabývá hybridní televizí HbbTV (červené tlačítko), expanduje na asijské trhy. Společnost založila pobočku v Singapuru. V roce 2019 pak plánuje nasadit své řešení pro monetizaci HbbTV v Singapuru, Malajsii, Vietnamu, Indonésii a oblasti jihovýchodní Asie.

Společnost Hybrid Company se dosud zaměřovala zejména na středoevropský trh, kde působí na více než 22 televizních stanicích. Kromě České republiky, kde jejího řešení pro monetizaci obsahu v HbbTV využívá většina tuzemských televizních stanic, působí dále i na Slovensku, v Polsku, Rumunsku a Maďarsku.

„V Asii aktuálně začíná digitalizace televizního vysílání, kdy většina asijských televizních stanic přechází na standart DVB-T2. Prostředí je tak velmi podobné českému trhu před třemi lety, kdy jsme s HbbTV začínali,“ říká CEO společnosti Hybrid Company, Lukáš Hnilička.

 

V říjnu založila společnost Hybrid dceřinou společnost Hybrid Company PTE LTD v Singapuru. Ta se bude zabývat operacemi na asijském trhu. Ambicí je vytvořit plnohodnotný team, který bude platformu HbbTV adaptovat pro potřeby lokálních zákazníků a diváků.

-mav-