Infografika: Z reklamních předmětů má nejvíce pozornosti taška

středa, 21. listopadu 2018, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Logo na reklamní tašce může získat až 6000 impresí, ukazuje infografika o reklamních předmětech.

Zdroj: Jirout reklamní předměty

Zdroj: Jirout reklamní předměty

Předvánoční období přímo vybízí k zamyšlení nad zásobou reklamních předmětů, které firmy mohou nabídnout i jako vánoční dárek. Kterého reklamního dárku si lidé nejvíce všímají a který se těší největší oblibě, ukazuje ve své infografice společnost Jirout reklamní předměty. Údaje na ní se opírají o mezinárodní průzkumy a web o marketingových technologiích Sageworld.

Až deset reklamních předmětů vlastní 8 z 10 lidí. Více než polovina z nich (53 %) používá reklamní předměty alespoň jednou týdně. V kuchyni má minimálně jeden předmět 91 % lidí, na pracovišti 74 %.

Zdroj: Jirout reklamní předměty

Zdroj: Jirout reklamní předměty

Mezi neoblíbenější kategorie reklamních předmětů patří oblečení, psací potřeby a tašky. Zatímco muži nejvíce ocení trička a čepice, u žen vedou tašky, psací potřeby a hrnky. Reklamní tašky představují navíc předmět, kterého si lidé nejvíce všimnou.

Zdroj: Jirout reklamní předměty

Zdroj: Jirout reklamní předměty

Celou infografiku naleznete zde.

-stk-