Kooperativa chce podzimní kampaní posílit image

čtvrtek, 8. listopadu 2018, 13:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

V podzimní kampani se Kooperativa soustředí na posílení image všestranného hráče v pojišťovnictví.

Klíčový vizuál k letošní podzimní kampani Kooperativy, zdroj: Kooperativa

Klíčový vizuál k letošní podzimní kampani Kooperativy, zdroj: Kooperativa

Kooperativa na podzim spustila kampaň, v níž chce podpořit image „nejdůvěryhodnějšího odborníka na pojištění“. Podzimní komunikací chceme posílit vnímání značky Kooperativa jako silného všestranného hráče na českém trhu pojišťovnictví se silnou základnou odborníků na život, jaký je,“ popisuje Jindřich Skrip, ředitel Úseku marketingu a vývoje produktů společnosti Kooperativa.  

Kampaň, jež běží až do konce listopadu v outdooru, rádiu, na internetu a pobočkách, cílí na stávající i potenciální klienty, primárně ve věku 25 až 55 let. „Lidé, které chceme oslovit, jsou zodpovědní, k životu přistupují poctivě a jejich životní styl a standard je pro ně potvrzením jejich životního úsilí,“ přibližuje Skrip s tím, že přes různorodé situace jim chce Kooperativa poukázat na smysluplnost pojištění pro lidský život.  

Kreativa pochází z dílny agentury weareginger. Mediální plánování i nákup zajišťuje A!M.

-stk-