Lay’s kampaní zdůrazňuje šíři svého sortimentu

čtvrtek, 15. listopadu 2018, 07:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Lay’s v kampani komunikuje svůj sortiment, nabízející chipsy pro různé příležitosti.

Klíčový vizuál značky Lay's, zdroj: PepsiCo

Klíčový vizuál značky Lay's, zdroj: PepsiCo

Společnost PepsiCo spustila novou marketingovou kampaň své značky Lay’s. Se sloganem „Které Lay’s si dnes dáš“ odkazuje na široké produktové portfolio a možnost vybrat si chipsy podle plánované příležitosti.

Cílem kampaně je ukázat Lay’s jako inovativní značku a zároveň spotřebitele motivovat, aby vedle své řady chipsů ochutnali i další produkty téže značky. Spolu s klasickými Lay’s jsou tak představeny Lay’s Strong, vhodné k pivu a setkání s přáteli, Lay’s Maxx s vroubky pro venkovní zábavu nebo pečené Lay´s Oven Baked s obsahem až o 50 % méně tuku pro chvíle pohody.

Kampaň poběží až do prosince v televizi na stanicích skupiny Prima, na internetu a sociálních sítích. Její součástí jsou také PR aktivity.

Produkci zajistila agentura Mark BBDO. O digitální komunikaci se postarala 2Fresh.

-stk-