Mana cílí v nové kampani na zaneprázdněné lidi

sobota, 3. listopadu 2018, 08:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

S novou online kampaní cílí funkční strava Mana na vytížené lidi v zaměstnání.

Zdroj:

Zdroj:

Společnost Heaven Labs, vyrábějící funkční stravu Mana, představuje svou podzimní reklamní kampaň. Se svým maskotem, gorilím kosmonautem Cosmo Apem, a mottem „jídlo, které šetří čas“ cílí zejména na lidi v zaměstnání, kteří se kvůli svému pracovnímu vytížení velmi často potřebují rychle najíst.

Kampaň bude zatím k vidění v online prostoru, kde bude nasazeno nové 3D video, a to jednak na sociálních sítích Facebook a YouTube, jednak ve vyhledávačích Google či Seznam. Do budoucna však firma zvažuje i její nasazení do televize.

„Naším spotem chceme jednak pobavit naše fanoušky a stávající zákazníky, ale také ukázat alternativu stravování lidem, kteří dosud náš produkt nevyzkoušeli,“ říká spoluzakladatelka Heaven Labs a PR manažerka značky Mana Zuzana Krejčíková. „Vzhledem ke zrychlujícímu se životnímu tempu je totiž stále více lidí, kteří kvůli svému časovému vytížení občas potřebují nejen v práci sáhnout po rychlém, ale zároveň i nutričně kvalitním jídlu. A právě tato skupina lidí může profitovat z benefitů, které Mana přináší,“ dodává.

Kreativa vznikla in-house. Na tvorbě videa se podílel interní devítičlenný tým v čele s jedním ze spoluzakladatelů startupu Grigoryem Vyatkinem, který má ve firmě na starosti vše, co reprezentuje značku na vizuální úrovni. „Chtěli jsme vytvořit koncept animace s důrazem na originalitu a poutavost. Vycházeli jsme z úspěchu minulé kampaně, kde jsme měli skvělou ,dokoukatelnost‘ a velmi pozitivní ohlasy. Náklady na tvorbu nového videa jsme díky vlastnímu designovému týmu in house snížili na třetinu, než kdybychom využili externí dodavatele,“ popisuje Vyatkin.

Maskot značky se dále objeví v místě prodeje, konkrétně v síti hypermarketů Globus. Brzy se budou přidávat i další retailové sítě s tím, jak se Mana bude dostávat na pulty dalších řetězců.

-stk-