Šéfem marketingu společnosti Invia se stal Daniel Blažek, na pozici tiskové mluvčí nastoupila Andrea Řezníčková.
Daniel Blažek zastřeší marketingové aktivity na českém, slovenském i maďarském trhu. „Rád bych se zaměřil především na rozvoj výkonnostního marketingu. Myslím, že Invia má zákazníkům co nabídnout, proto se moc těším na nové výzvy,“ říká Blažek. Ve své pozici nahrazuje Michala Tůmu, který se nedávno stal ředitelem celé společnosti.
Blažek v minulosti působil například v mediální skupině Mafra a Seznam.cz. Naposledy pak pracoval jako marketingový a obchodní ředitel nákupního rádce Heureka.
Andrea Řezníčková zaštítí ve své pozici tiskové mluvčí komunikaci s médii i marketingové aktivity. V cestovní agentuře Invia pracuje už téměř dva roky, na starosti měla doposud především copywriting pro potřeby online i offline reklamy. „Ve společnosti budu fungovat hlavně jako prostředník mezi zákazníky, našimi odborníky a médii. Právě médiím se tak ve spolupráci s experty pokusíme dopřát ještě lepší informační servis, aktuální statistiky, data i zajímavosti z oblasti cestovního ruchu,“ dodává Řezníčková.
Před nástupem do cestovní agentury Invia působila Řezníčková jako redaktorka v knižním nakladatelství. Vystudovala českou filologii se zaměřením na editorskou práci ve sdělovacích prostředcích na Univerzitě Palackého v Olomouci.
-stk-