Marketing v CBRE povede Miroslava Misíková

středa, 7. listopadu 2018, 15:30 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Šéfkou marketing společnosti CBRE se stala Miroslava Misíková.

Miroslava Misíková se ujímá řízení marketingu společnosti CBRE, zdroj: CBRE.

Miroslava Misíková se ujímá řízení marketingu společnosti CBRE, zdroj: CBRE.

Do čela marketingu společnosti CBRE, působící v oblasti komerčních realitních služeb, nastoupila Miroslava Misíková. Jejím úkolem bude nejen zvyšovat znalost značky CBRE, ale take vytvoření jednotné komunikace společnosti. Ve své pozici Head of Marketing nahrazuje Petru Lávičkovou, která odešla na mateřskou dovolenou.

„Ve své nové pozici bych se ráda zaměřila na ucelenou marketingovou strategii, jejíž hlavním cílem bude propagace značky CBRE a posílení povědomí o jednotlivých službách, které firma nabízí,“ říká Miroslava Misíková.

Miroslava Misíková přichází do CBRE od mobilního operátora Vodafone. Dříve také působila v marketing Moneta Money Bank (dříve GE Money Bank), kde stála jak za jejím rebrandingem, tak za zrodem komunikačního konceptu s nabručeným kocourem. Zkušenosti má také ze Citibank, Komerční banky i z reklamních agentur Leo Burnett nebo Mark/BBDO. 

-stk-