Čokoláda Milka z portfolia Mondelēz International letos přesune svou předvánoční zážitkovou aktivaci z exteriéru do vnitřních prostor nákupního centra. Vánoční kampaň spojuje s olympijskou vítězkou Ester Ledeckou, zpěvačkou Celeste Buckingham a youtuberem GoGoManTV.
Přímo v prostorách pražského obchodního Centra Černý most postaví letos značka kulisy idylické vánoční vesničky. Návštěvníky v nich od začátku prosince až do předposlední adventní neděle čeká zábavní program, soutěže, ochutnávky i další aktivity.
„Zpříjemnit a ozvláštnit nějakým způsobem nákupy v hektickém předvánočním období, to je hlavním cílem našich aktivit v prostorách obchodů a obchodních center,“ říká Lucie Hasincová, manažerka značky Milka, a dodává: „Zážitková aktivace v Centru Černý most, kde budou zákazníci moci vyrábět ozdoby na stromeček nebo psát dopisy Ježíškovi, je naší hlavní akcí, v menším rozměru ale cílíme na spotřebitele i v dalších obchodech. V nich budeme nabízet ochutnávky, ale například také fotografování před obrazovým motivem zasněženého městečka.“
Zážitková aktivace bude i letos součástí širokého spektra propagačních aktivit zaměřených na podporu prodejů Milky v obchodně nejsilnější sezóně roku. Nasazen bude televizní spot se strojem času od francouzského režiséra Jean-Pierre Jeuneta.
Na vizuálech s vánočními motivy letos Milku poprvé podporuje olympionička Ester Ledecká.
V digitálu je komunikace postavena na spolupráci se zpěvačkou Celeste Buckingham a youtuberem GoGoManTV, kteří vytvoří autorské video a osobně se zúčastní eventů v Praze i Bratislavě, kde bude vánoční vesnička postavena v Obchodním centru Eurovea. Oba influenceři podpoří kampaň během adventu i na svých digitálních kanálech.
PR komunikaci, produkci eventů a spolupráci s influencery zajišťuje agentura PR.Konektor. Digitální část kampaně má na starosti Konektor Social, nákup médií realizuje agentura Carat.
-stk-