Společnost Mountfield se ve své vánoční kampani zaměřuje na svou novou nabídku vánočních dekorací. „Již několik let úspěšně a s každoročními nárůsty prodejů nabízíme v sortimentu vánoční stromky- kavkazské jedle, které dovážíme z plantáží v Dánsku. Logickým krokem tedy bylo rozšíření vánoční nabídky i o dekorace, abychom zákazníkům nabídli vše pod jednou střechou,“ vysvětluje Jana Moravová, předsedkyně představenstva a generální ředitelka společnosti Mountfield.
Nový sortiment čítá více než 500 druhů interiérových a exteriérových dekorací – od LED osvětlení přes vánoční ozdoby, věnce, svíčky a svícny až po plyšové figurky sněhuláků a spoustu drobných dekorací. Zákazníci si také mohou vybírat z různých stylů - tradičního, severského nebo třeba pohádkového. K dostání jsou dekorace ve všech 56 prodejnách v České republice a 18 na Slovensku.
„Při zavedení nového sortimentu jsme se soustředili na tři hlavní pilíře. Poskytnout obrovský výběr všech dekorací s důrazem na nejvyšší kvalitu a současně nabídnout skvělé ceny. Zejména u cen jsme přistoupili k tomuto sortimentu jako k službě našim zákazníkům, to znamená, že nabízíme takové cenové relace, aby si zákazníci mohli své domácnosti vyzdobit podle svých představ a přitom levněji, než je na předvánočním trhu běžně zvykem,“ popisuje obchodní ředitel Mountfieldu Michal Dluhoš a doplňuje: „Vánoční dekorace vnímáme jako sortiment s obrovským potenciálem a do budoucna se chceme stát lídrem trhu.“
Dekorace se tak staly i tématem vánoční kampaně, která poběží celý listopad v televizi na stanicích skupin Prima, Nova a Markíza, dále v outdooru, tisku, na internetu a sociálních sítích. Od 21. listopadu bude kombinována s podporou vánočních stromků.
Kampaní, jež staví na vánoční rodinné atmosféře, cílí na širokou veřejnost bez rozdílu věku.
Kreativa vznikla ve spolupráci se společností Alma Sound & Picture Production.
-stk-