Pilsner Urquell na Vánoce smiřuje otce s dcerou

pondělí, 26. listopadu 2018, 09:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pilsner Urquell tematizuje ve své vánoční kampani mnohdy problematický vztah otce a dcery.

Zdroj: Repro YT Pilsner Urquell

Zdroj: Repro YT Pilsner Urquell

Pivní značka Pilsner Urquell přichází v pondělí se svou vánoční kampaní. Jejím tématem je smíření, ke kterému je vhodná chvíle právě ve svátečním čase.

Kampaň, jež bude k vidění v televizi, outdooru a na internetu, ukazuje jedno takové smíření otce s dcerou. „V našem novém vánočním spotu chceme ukázat, že ty pravé Vánoce nespočívají v dárcích, jídle a blahobytu, ale v tom, co je skutečně důležité. Ve společném setkávání, prožitcích, v tom, že o Vánocích nám záleží na našich blízkých a že u vánočního stolu odložíme každodenní starosti stranou,“ vysvětluje marketingový manažer značky Martin Troup.

Komunikaci doplní dárkové vánoční balení Pilsner Urquell.

Pod kreativou je podepsána agentura VMLY&R Praha pod vedením Terezy Svěrákové a Dory Pružincové. Režie se ujala Jasmina BlaževićNomad Production, hudbu podle známé písně Sama Smitha Stay With Me zkomponoval Karel Havlíček ze Soundsquare.

-stk-