SodaStream se v nové kampani vymezuje vůči plastům

pátek, 16. listopadu 2018, 07:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

S pěveckým sborem vedený želvou s hlasem Roda Stewarta upozorňuje SodaStream na nebezpečí plastového odpadu.

Zdroj: SodaStream

Zdroj: SodaStream

Značka výrobníků na domácí perlivou vodu SodaStream spustila novou globální kampaň, v níž se vymezuje vůči plastovým lahvím na jedno použití. S pěveckým sborem, jemuž vévodí mořská želva s hlasem Roda Stewarta, poukazuje na nebezpečí hromadícího se plastového odpadu.

„Umělé hmoty se v poslední době staly globální hrozbou – jejich dopad na lidské zdraví zatím není definitivně vyhodnocený, ale už teď je jasné, jak ničivý vliv mají na oceány a život v moři,“ konstatoval Daniel Birnbaum, CEO společnosti SodaStream, a dodal: „V kampani jsme se rozhodli dát prostor právě mořským živočichům a společně s nimi apelovat na lidi i velké firmy, aby přestali používat umělohmotné předměty na jedno použití a dali přednost produktům, jež lze použít opakovaně.“

Hlavní postavu mořské želvy namluvil a nazpíval Rod Stewart. V klipu dále vystupuje islandský herec Thor Bjornsson zvaný The Mountain čili Hora a herečka Sarah Catherine Hooková. Sbor lidí i mořských zvířat, které trpí plastovými odpadky v oceánu, v klipu zpívá píseň „Ocean of Change“, napsanou na objednávku společnosti SodaStream přímo pro tuto kampaň.

Souběžně se spotem byla spuštěna nová webová stránka www.FightPlastic.com, která rovněž apeluje na zákazníky, aby jednorázové plastové lahve nepoužívali.

Kreativa vznikla in-house ve spolupráci s Alonem Seifertem. Produkci zajistila společnost Borax, animaci studio Snowball fxv. Režie se ujal Eli Sverdlov. Hudbu složil Tomer Biran.

SodaStream letos v létě koupila nápojářská firma PepsiCo, která je podle neziskové organizace Greenpeace druhým největším znečišťovatelem planety plastovým odpadem. PepsiCo si od této akvizice slibuje posílení pozice na trhu, kde sílí konkurence, a to nejen ze strany malých výrobců, ale i ze strany privátních značek.

-stk-