
Zdroj: FB Wunderman
Po vážné nemoci zemřel v pátek 2. listopadu Karel Duchek, výkonný ředitel agentury Wunderman, kde působil 18 let. Agentura to uvedla na svých FB stránkách.
-stk-
Zdroj: FB Wunderman
Po vážné nemoci zemřel v pátek 2. listopadu Karel Duchek, výkonný ředitel agentury Wunderman, kde působil 18 let. Agentura to uvedla na svých FB stránkách.
-stk-
Prodej reklamy na e-shopech má s příchodem reklamní platformy Cruxo dostat nový směr. Její zakladatelé vycházejí z toho, že e-shopy by mohly díky efektivnějšímu prodeji reklamy získávat vyšší objemy z vendor marketingu.
DPD nebo Zásilkovna otevírají kamenné prodejny s cílem zefektivnit proces online nakupování. Ve výdejnách nabízejí různé další doplňkové služby.
Na západě Čech bude možné naladit už jen Hitrádio FM Plus. To bude pokrývat Plzeňský kraj i kraj Karlovarský.
Mediální skupina Media Bohemia zahájila v úterý vysílání rádiového vysílání pro Ukrajince Rádio Ukrajina. Rádio lze poslouchat na webu nebo přes aplikaci Radia CZ.
Lučina uvádí další sýry pro přípravu salátů: Lučinu Mozzarellu a Lučinu Trio Light.
Na starost bude mít hranou tvorbu pro lineární vysílání i SVOD platformu Voyo.
Novou komediální show začne tematická stanice Nova Fun vysílat ve středu 27. dubna, od této středy je už k vidění na Voyo.
Všechnopárty byla opět nejsledovanějším pátečním pořadem po 20. hodině ve skupině diváků 15+. Druhý nejsledovanější byl pořad Máme rádi Česko. V 15-54 byla těsně nejsledovanější komedie Rafťáci.
Závěrečný díl druhé řady soutěže Peče celá země sledovalo 930 tisíc diváků 15+, což byl nejlepší výsledek sobotního večera i celého dne. Odpoledne byl nejsledovanější hokejový zápas české reprezentace, vidělo ho 640 tisíc diváků a celkově byl třetím pořadem dne.
Česká televize uctí památku zesnulého herce Josefa Abrháma, který zemřel 16. 5. 2022 ve věku 82 let. Program upraví na svých stanicích ČT1, ČT3 a ČT art.
Skupina SaltPay, jejíž součástí je pokladní a manažerský systém Storyous, vydává nový online magazín pro malé a střední podnikatele.
Další díl seriálu ZOO sledovalo 1,22 mil. diváků (15+), opět šlo o nejlepší výsledek čtvrtečního večera a také celého dne.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera i celého dne zůstává seriál ZOO. Další díl sledovalo 1,16 mil. diváků (15+). Odpolední vysílání ovládl hokejový souboj Česka a Rakouska.
Tesco pokračuje dál ve srovnávacích nákupech. Již popáté ukazuje více než 14% úsporu na iTesco oproti konkurenčnímu Rohlíku. Ten to dává k soudu.
MediaGuru.cz vás žádá o souhlas s používáním vašich osobních údajů k těmto účelům:
Další informace
Vaše osobní údaje budou zpracovány a informace z vašeho zařízení (soubory cookie, unikátní identifikátory a další data ze zařízení) mohou být ukládány a používány externím dodavateli nebo s nimi sdíleny, případně je může používat výhradně tento web nebo aplikace. Svůj souhlas můžete odvolat pomocí odkazu v dolní části této stránky. Vaše osobní údaje jsou využívány pro níže uvedené účely.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
Ve vašem zařízení se mohou ukládat soubory cookies, identifikátory zařízení nebo další informace nebo k nim ve vašem zařízení může být umožněn přístup pro účely, které vám byly sděleny.
Základní nastavení reklamy
Reklamy se mohou zobrazovat na základě obsahu, který prohlížíte, aplikace, kterou používáte, vaší přibližné polohy nebo typu vašeho zařízení.
Vytvoření profilu pro personalizovanou reklamu
Na základě vašeho chování na internetu může být vytvořen váš profil, aby vám mohla být zobrazena relevantní reklama.
Výběr personalizované reklamy
Na základě vašeho profilu se vám může zobrazovat personalizovaná reklama.
Vytvoření profilu pro personalizovaný obsah
Na základě vašeho chování na internetu může být vytvořen váš profil, a to proto, aby vám mohl být zobrazován obsah, který je pro vás relevantní.
Výběr personalizovaného obsahu
Na základě vašeho profilu se vám může zobrazovat personalizovaný obsah.
Měření výkonu reklamy
Výkon a účinnost reklamy, kterou vidíte nebo na kterou reagujete, mohou být měřeny.
Měření výkonu obsahu
Účinnost a výkon obsahu, který vidíte nebo na který reagujete, mohou být měřeny.
Používání výzkumu trhu pro získání poznatků o uživatelích
Výzkum trhu lze využít k získání více informací o uživatelích, kteří navštěvují stránky/aplikace a jimž jsou zobrazeny reklamy.
Vývoj a zlepšování produktů
Vaše údaje lze využít ke zlepšení stávajících systémů a softwaru a k vývoji nových produktů.
Technické doručení (zobrazení) reklamy nebo obsahu
Vaše zařízení může přijímat a odesílat informace, které vám umožní zhlédnout reklamu a obsah a reagovat na ně.
Propojení různých zařízení
Abychom mohli lépe naplnit jeden nebo více účelů, můžeme určit, že vám nebo vaší domácnosti patří různá zařízení.
Přijetí a použití automaticky zasílaných specifických vlastností zařízení pro identifikaci
Vaše zařízení může být odlišeno od jiných zařízení na základě informací, které vaše zařízení automaticky zasílá, jako např. IP adresa nebo typ prohlížeče.
Používání přesných údajů o geografické poloze
Přesné údaje o vaší geografické poloze lze použít za účelem podpory jednoho nebo více účelů. Znamená to, že vaši polohu lze určit s přesností na několik metrů.
Výčet subjektů a služeb, které s informacemi pracují
Gemius: měření a optimalizace reklamy, Google Universal Analytics: měření a optimalizace reklamy, Google Global Site Tag: systém pro vkládání měřících kódů, Google Optimize: testování webových stránek, Facebook pixel: měření a optimalizace reklamy, LinkedIn Insight Tag: měření a optimalizace reklamy