CreativeDock spouští s Komerční pojišťovnou Cubiq

úterý, 11. prosince 2018, 15:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

CreativeDock a Komerční pojišťovna uvádí nové online pojištění osobních věcí Cubiq. Podpoří ho během vánočních svátků.

Z natáčení kampaně nového online pojištění osobních věcí Cubiq, zdroj: Creative Dock

Z natáčení kampaně nového online pojištění osobních věcí Cubiq, zdroj: Creative Dock

CreativeDock spolu s Komerční pojišťovnou uvádí na trh nové online pojištění osobních věcí Cubiq. Produkt, jenž svým názvem odkazuje k „ochranné krabici“, je na trhu k dispozici od 15. listopadu, povědomí začne budovat kampaní v období rozbalování vánočních dárků. 

„Lidem chceme pojišťovat to, co je jim blízké a co je pro ně důležité,“ vysvětluje šéf produktu Ondřej Slačálek s tím, že pojistit lze s Cubiqem nejen nové věci, ale i ty starší. „Vyplňujeme tak díru na trhu, jelikož pojištění domácnosti sice pokrývá majetek, ale jen pokud ho máte doma. My kryjeme pojištěné věci vždy a všude. Na e-shopech si zase můžete koupit pojištění, ale jen do tří dní od nákupu, ale my chceme pojišťovat i věci, které třeba dostanete jako dárek pod stromeček,“ dodává Slačálek.  

Logo nového online pojištění osobních věcí Cubiq, zdroj: Creative Dock

Logo nového online pojištění osobních věcí Cubiq, zdroj: Creative Dock

Nyní nabízí Cubiq pojištění 12 různých typů osobních věcí, a to například mobilního telefonu, fotoaparátu, notebooku, lyží, kola, pračky, lednice nebo třeba i kytary či brýlí. Postupně se jejich výčet může podle chování spotřebitelů obměňovat.

Osobní věci lze s Cubiqem pojistit proti krádeži nebo rozbití (nikoliv však vnitřní vadu), a to na jakoukoliv dobu, nejméně však na měsíc. Klient si může „navolit“ až čtyři věci a jejich pojištění průběžně odebírat, přidávat nebo měnit tak, aby za nic neplatil zbytečně, například lyže nebo snowboard si může pojistit pouze na zimní sezónu, kolo zase jen na léto. Vždy však musí mít pojištěnou minimálně jednu věc.

Pojištění lze celé sjednat online, a to například i v zahraničí. Potřeba je vyplnit základní údaje, věc vyfotit a nastavit pravidelné platby. Ty jsou na bázi předplatného, které je možné ukončit kdykoli, vždy ke konci měsíčního období. Smlouvu dostane klient v digitální podobě.

Ke krádeži je potřeba doložit zprávu od policie, k rozbití je nutné dodat fotografie. Cubiq má v současnosti servisní smlouvu s firmou iLoveServis, do budoucna bude počet servisních subjektů rozšiřovat.

V současnosti podporuje Cubiq online kampaň. Od 23. prosince jej doplní sponzorský vzkaz v televizi, a to na stanicích Prima a Prima Cool. „Chceme tak oslovit lidi, které právě rozbalili své vánoční dárky, z nichž bude velká část pojistitelná,“ popisuje marketér projektu Cyprián Miller. Primární cílovou skupinu tvoří lidé, kteří tráví volný čas aktivně, sportují, cestují nebo mají tvořivé koníčky, a to ve věku od 17 do 50 let napříč socioekonomickým spektrem. Cubiq bude rovněž postupně nabízen i klientům Komerční banky. Do budoucna chce svůj produkt nabízet i přes e-shopy.

Kampaň vzniká in-house v CreativeDocku. Podílí se na ni interní kreativní oddělení Creative Whatever, režie se ujal Ben Tuček.

-stk-