Lexus se s Petrem Novaguem zaměřuje na lokální design

úterý, 4. prosince 2018, 11:05 Aktuality, Marketing MediaGuru

Lexus vytváří vlastní obsah zaměřený na design také v Česku. Spojila se s designérem Petrem Novaguem.

Instalace značky Lexus na letošním Czech Design Week, zdroj: Lexus

Instalace značky Lexus na letošním Czech Design Week, zdroj: Lexus

Japonská značka Lexus lokalizuje své zaměření na design také v České republice, zahájila spolupráci s Petrem Novaguem.

Novague svoji instalaci představil v rámci letošního ročníku Czech Design Week v Kongresovém centru v Praze. Vyzdvihl v ní klíčové funkční a designové prvky modelu Lexus LC prostřednictvím vláken, které dohromady tvoří zdání, jako by byl vůz chycen do sítě.

„Značka Lexus je pro mě symbolem kvality, promyšleného tvarování a luxusu. Ve snaze o extrémní jednoduchost jsem instalaci pojal jako 3D hru s vynášecími čarami, které známe z technických výkresů. Tyto čáry odkazují na vysvětlivky k přednostem vozu. Toto puristické pojetí instalace dává prostor, aby vynikly dokonalé a sošné tvary vozu,” vysvětluje designér Petr Novague, který je držitelem téměř 50 mezinárodních ocenění v oblasti produktového designu.

„Lexus je již od roku 2005 jedním z klíčových přispěvatelů v rámci milánského týdne designu. Rovněž pořádá každoroční celosvětovou soutěž pro mladé designéry. S designovým festivalem v ČR se tato luxusní japonská značka spojuje poprvé,“ říká mluvčí českého zastoupení Lexus Jitka Jechová. 

-stk-