Mediaservis mění design, zavádí titul pro zaměstnance

čtvrtek, 20. prosince 2018, 11:50 Aktuality, Tisk MediaGuru

Alternativní poštovní operátor Mediaservis kompletně mění korporátní grafický design.

V týdnu před Vánoci společnost představila nové logo a spustila webové stránky vycházející z nové korporátní grafické identity. Současně Mediaservis vydal zcela nový zaměstnanecký časopis s názvem M-Report. Nový vizuální styl se postupně promítne do podoby všech prvků, které firmu prezentují navenek. 

Mediaservis opouští dosud tradiční červeno-černo-bílou barevnou kombinaci. Novými barvami firmy jsou žlutá, okrová a černá. Novému logotypu dominuje jednoznačný symbol spojený s hlavním předmětem činnosti Mediaservisu – poštovní obálka. Její základní obrysy jsou vyvedené v sytě žluté barvě a doprovází je název společnosti. 

Podoba časopisu M-Report

Podoba časopisu M-Report

Mediaservis prošel v roce 2018 změnami, z nichž největší a nejdůležitější byl prodej Mediaservisu společnosti PNS. S ní již od počátku roku spolupracuje na projektu doručování denního tisku předplatitelům. „Právě tyto změny je třeba vidět za změnou vizuální identity. K rozhodnutí vydávat vlastní podnikový časopis Mediaservis vedla především potřeba komunikace ve velkém týmu lidí, kteří pro nás dnes pracují. Jsme firma s deseti tisíci zaměstnanci, kteří žijí a pracují i v těch nejvzdálenějších koutech České republiky. Navíc naši kolegové pracují v nejrůznějších formách pracovních úvazků, ale to neznamená, že by neměli vědět, co je ve firmě nového a kam všichni společně směřujeme,“ shrnuje důvody pro vznik podnikového periodika generální ředitel Mediaservisu Petr Novák.

Časopis bude vycházet čtyřikrát ročně a kromě tištěné verze bude dostupný také na webových stránkách firmy v elektronické formě. Na přípravě časopisu Mediaservis spolupracuje s agenturou Czech P.R.

-mav-