R2B2: Interscroller je nejprodávanějším mobilním formátem

středa, 12. prosince 2018, 12:00 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

I přes vyšší cenu je interscroller v programatické síti R2B2 nejprodávanějším inzertním mobilním formátem.

Zdroj: R2B2

Zdroj: R2B2

Mobilní formát interscroller přeskočil v síti R2B2 po pěti měsících po uvedení v počtu prodaných impresí doposud nejprodávanější formát mobilní branding.

RTB reklama mířená na mobilní uživatele roste meziročně dvojnásobně. To platí i v reklamní síti R2B2 Multiscreen, kde je dnes pro mobilní reklamu možné využít bannery, nativní reklamu, video reklamu nebo čistě mobilní formáty jako jsou mobilní branding a interscroller

„Interscroller je v naší síti nejvýraznějším formátem určeným pro mobilní zařízení. Jeho parametry jsou pro inzerenty natolik vyhovující, že i s dostupným počtem 120 milionů reklamních impresí, který je o zhruba třetinu nižší než u mobilního brandingu, se stal nejnakupovanějším mobilním formátem u nás,“ řekl František Bauma z R2B2.

Tento formát je podle RTB Indexu průměrně o 35-40 % dražší než zmíněný mobilní branding. „Cena Interscrolleru je průměrně vyšší o více než třetinu, ale naproti tomu inzerent dostane prostor přes téměř celou mobilní obrazovku, kde jeho reklamní sdělení mnohem lépe vynikne,“ vysvětluje Bauma. 

Mobilní reklama v síti R2B2 na konci listopadu tvořila 35 % celého online reklamního prostoru, což znamenalo oproti loňským číslům 40% nárůst.

-mav-